O BBVA reforza a imaxe do A do seu logotipo

O A do logo da entidade financeira denomínase “Ascender”


FELIPE VIEIRA


O A do logotipo do BBVA chámase ‘Ascender’. É un dos elementos máis relevantes da identidade do BBVA e representa unha oportunidade, tal e como sinalaba recentemente a entidade financeira ao xustificar o novo peso que este carácter adquire na identidade corporativa do banco.

Tres anos despois do cambio de marca, ampliouse o catálogo deste destacado elemento da identidade do BBVA. En 2019, BBVA fixo evolucionar a súa marca cara a un cambio de deseño que reflectía o cambio de cultura do grupo. Deste xeito, a marca actualizouse para crear unha identidade única e global optimizada para contornas dixitais.

Así, BBVA lanzou unha nova identidade de marca en todos os países nos que tiña operacións a través dun novo deseño que representa o valor atemporal, sinxelo e universal das oportunidades. Unha marca global para ofrecer unha experiencia única ao cliente, con produtos e servizos globais que se adaptan ás necesidades locais, sostén a entidade financeira.

Maior versatilidade

O logotipo mantivo a cor e as maiúsculas, pero introduciu unha nova tipografía e deseño máis versátil. Un dos elementos máis destacados é o ‘Ascender’, que é como se chamaba o A orixinal do logotipo. Este elemento dá imaxe ás oportunidades que xorden na vida dos clientes e da sociedade, ás súas aspiracións, e ao mesmo tempo é a representación do BBVA. É un símbolo universal de prosperidade, unha historia de crecemento.

Trátase dun dos elementos máis relevantes da identidade corporativa do banco

“O ‘Ascender’, dentro da marca BBVA, é o recurso máis representativo e exclusivo. Por iso, ampliouse a galería de ‘Ascenders’ dispoñible”, comenta Heather Spratt, global brand manager de BBVA. Así, créanse diferentes deseños ‘Ascend’ por temáticas de BBVA Creative, a axencia interna do banco.

Por exemplo, o ‘Ascender’ da saúde financeira fai referencia aos diferentes recursos que a ‘app’ do BBVA pon a disposición dos clientes para controlar os seus gastos e ingresos e tomar decisións económicas: control de gastos, obxectivos, categorización, planificación, etc. Mentres que o verde é a cor elixida para o ‘Ascender’ relacionado con temas de sustentabilidade, e para representar a diversidade visten as cores do arco da vella.

Aínda que o máis obvio é o logotipo, son moitos os elementos que xurdiron arredor do novo deseño da marca. O feixe de luz (‘lightstream’ en inglés) é un complemento visual desta nova identidade de marca. Este raio de luz representa a promesa de novas oportunidades e crecemento. Así, a luz convértese no complemento perfecto do logotipo do BBVA, porque axuda a darlle movemento e actúa como referente de aspiración.

Baixo o concepto ‘Oportunities are anywhere; axudámosche a conseguilos’, BBVA presenta agora o catálogo ‘Ascenders’, reforzando o seu propósito de poñer ao alcance de todos as oportunidades desta nova era.

Artículo anterior
Correos Express logo

Así es la nueva imagen de Correos Express

Siguiente artículo
smiley

Medio siglo de vida de la “carita feliz”