O A do logo da entidade financeira denomínase “Ascender”
FELIPE VIEIRA
O A do logotipo do BBVA chámase ‘Ascender’. É un dos elementos máis relevantes da identidade do BBVA e representa unha oportunidade, tal e como sinalaba recentemente a entidade financeira ao xustificar o novo peso que este carácter adquire na identidade corporativa do banco.
Tres anos despois do cambio de marca, ampliouse o catálogo deste destacado elemento da identidade do BBVA. En 2019, BBVA fixo evolucionar a súa marca cara a un cambio de deseño que reflectía o cambio de cultura do grupo. Deste xeito, a marca actualizouse para crear unha identidade única e global optimizada para contornas dixitais.
Así, BBVA lanzou unha nova identidade de marca en todos os países nos que tiña operacións a través dun novo deseño que representa o valor atemporal, sinxelo e universal das oportunidades. Unha marca global para ofrecer unha experiencia única ao cliente, con produtos e servizos globais que se adaptan ás necesidades locais, sostén a entidade financeira.
Maior versatilidade
O logotipo mantivo a cor e as maiúsculas, pero introduciu unha nova tipografía e deseño máis versátil. Un dos elementos máis destacados é o ‘Ascender’, que é como se chamaba o A orixinal do logotipo. Este elemento dá imaxe ás oportunidades que xorden na vida dos clientes e da sociedade, ás súas aspiracións, e ao mesmo tempo é a representación do BBVA. É un símbolo universal de prosperidade, unha historia de crecemento.
Trátase dun dos elementos máis relevantes da identidade corporativa do banco
«O ‘Ascender’, dentro da marca BBVA, é o recurso máis representativo e exclusivo. Por iso, ampliouse a galería de ‘Ascenders’ dispoñible», comenta Heather Spratt, global brand manager de BBVA. Así, créanse diferentes deseños ‘Ascend’ por temáticas de BBVA Creative, a axencia interna do banco.
Por exemplo, o ‘Ascender’ da saúde financeira fai referencia aos diferentes recursos que a ‘app’ do BBVA pon a disposición dos clientes para controlar os seus gastos e ingresos e tomar decisións económicas: control de gastos, obxectivos, categorización, planificación, etc. Mentres que o verde é a cor elixida para o ‘Ascender’ relacionado con temas de sustentabilidade, e para representar a diversidade visten as cores do arco da vella.
Aínda que o máis obvio é o logotipo, son moitos os elementos que xurdiron arredor do novo deseño da marca. O feixe de luz (‘lightstream’ en inglés) é un complemento visual desta nova identidade de marca. Este raio de luz representa a promesa de novas oportunidades e crecemento. Así, a luz convértese no complemento perfecto do logotipo do BBVA, porque axuda a darlle movemento e actúa como referente de aspiración.
Baixo o concepto ‘Oportunities are anywhere; axudámosche a conseguilos’, BBVA presenta agora o catálogo ‘Ascenders’, reforzando o seu propósito de poñer ao alcance de todos as oportunidades desta nova era.