O Clúster do Ecommerce Galego organiza a xornada ‘Ecommerce Day – O día do Comercio Dixital’

Imaxe: Adobe Stock

O Clúster do Ecommerce Galego organiza esta xornada para o xoves 29 de setembro en Pontevedra, coa colaboración do Clúster da Comunicación de Galicia


CARLOS B. TORRADO


O Congreso Atlántico de Marketing Dixital Flúor foi o lugar da presentación do Clúster do Ecommerce Galego, unha entidade empresarial que ten como obxectivo incentivar, apoiar e promover o desenvolvemento económico do comercio electrónico. Baixo esta misión, o Clúster organiza a súa primeira xornada aberta coa colaboración do Clúster da Comunicación de Galicia, baixo o nome de Ecommerce Day – O día do Comercio Dixital, que terá lugar o xoves 29 de setembro no Pazo de Mugartegui, en Pontevedra.

Esta xornada ten como obxectivo mostrar os cambios que se introducirán na nova versión de Google Analytics e estudar de primeira man as novas métricas predictivas e aqueles casos de éxito do noso territorio.

Estrutura e programa da xornada

A xornada comezará ás 09:30 h, coa inauguración e recollida das acreditacións. A primeira intevención tratará sobre CRO, baixo o nome Verdades e mitos sobre a conversión dun ecommerce. Como analizalo e encontrar as claves para optimizalo, da man de Pablo López, de Hacce.

Ás 11:00 h será o turno do Live Shopping en Unha nova ferramenta de venda online, nacional e internacionalmente. O caso Chino; coa intervención de Mi Tan, Sanferar SL, que dará paso a la pausa café de 11:30 h a 11:45 h.

Despois de esta pausa, o protagonista será Google Analytics 4, baixo o título Impulsa a túa data a un novo nivel e converte a túa analítica en novas oportunidades, con Javier Galán de Improving Metrics como ponente.

A xornada continuará cun caso de éxito: Don Disfraz, en Como convertir un negocio local nun dos maiores ecommerce nacionales do sector, con Lía Novoa e Noelia Saborido; que darán paso á pausa das 14:00 h.

As 16:00h cruzaremos fronteiras a través Do DTC e o Ecommerce nos USA, nunha ponencia de Juan M. Muñoz, CEO de Artichoke co título De como un país de granxeiros creou o Marketing Directo.

O Clúster do Ecommerce Galego ten como obxectivo incentivar, apoiar e promover o desenvolvemento económico do comercio electrónico

Tamén terá o seu protagonismo Google Ads, na intervención de Katerina Rodríguez de Redegal, con Secretos e trucos de Google Ads para impulsar o teu ecommerce. Mellores prácticas e novidades nas campañas, ás 16:30 h.

O peche da xornada será da man de Adrián Aira, de Marketing4eCommerce, cunha intervención adicada ás Social Ads, en Saca vantaxes das RRSS e fai que o teu ecommerce creza grazas a Instagram. O caso de éxito final terá a Natalia Magán de Krack como ponente, baixo o nome de Como facer para que un ecommerce sexa rentable, que dará lugar ao fin deste Ecommerce Day ás 19:30 h.

Inscricións e prezos

Para reservar a túa plaza no Ecommerce Day é necesario cubrir un formulario na páxina do evento. Trátase dunha actividade presencial, na que as empresas socias do Clúster do Ecommerce Galego e do Clúster de Comunicación de Galicia poderán acceder de maneira gratuíta. No caso de asistentes que non pertenzan ao Clúster e que non teñan invitación, o prezo por persoa será de 60 euros.

Artículo anterior

'Estrategas', el documental que desvela los secretos de los popes de la comunicación

Siguiente artículo

El diseño brilla en los stands del Galicia Fórum Gastronómico