Improving Metrics instaura o teletraballo como política de empresa voluntaria e preferente

Improving Metrics

A consultora Improving Metrics, adicada á mellora do negocio dixital mediante a análise de datos, leva dez anos no mercado


FELIPE VIEIRA


Improving Metrics é unha consultora adicada á mellora do negocio dixital mediante a análise de datos e a estratexia dixital. Con dez anos no mercado, conta cunha ampla experiencia en empresas de renome nacional e internacional e en sectores tan diversos como moda, farmacia, RRHH, banca, seguros e formación.

A empresa desenvolve este 2022 unha política de teletraballo preferente e voluntaria para toda a súa plantilla, preto de 40 traballadores.

Work Smart, Work Improver é o nome que a consultora elixiu para chamar ao seu marco oficial de traballo remoto. Este marco ten por obxecto a formalización voluntaria dun convenio de teletraballo na modalidade de teletraballo, de conformidade co disposto no Real decreto lei 28/2020, do 22 de setembro, de traballo a distancia.

Premisas básicas

As premisas básicas deste marco de teletraballo son promover unha cultura de traballo áxil, flexible e dinámica, sentando precedente na empresa e no sector, converténdose nunha das primeiras empresas de España en asinala con todos os seus colaboradores, sen excepción, e cun nivel de flexibilidade moi superior á media da maioría dos acordos.

As razóns? O que comezou sendo unha forma de salvagardar a saúde das persoas converteuse nun impulso para fortalecer unha cultura de empresa que xa se baseaba en valores como a confianza, o respecto e a responsabilidade. Unha vantaxe importante deste modelo é que a natureza do negocio Improving Metrics adáptase naturalmente ao traballo remoto. Despois de dous anos de teletraballo, os resultados falan por si sós.

Altos niveis de produtividade

Paula Medina Mora, responsable da área de Persoas e Cultura de Improving Metrics, explica con máis detalle estes motivos e o seu impacto non só na baixa incidencia de infeccións no equipo, senón tamén nos altos niveis de produtividade, evidenciados no seu crecemento en negocio e facturación a finais do ano pasado.

“A pandemia colleunos a todos por sorpresa. Pero a nós, con todo, xa non nos quedaba moito por percorrer no traballo remoto. A natureza do noso negocio xa nos esixía contar con ferramentas telemáticas para a xestión do traballo diario e a atención ao cliente. Por iso, a adaptación ao teletraballo produciuse de forma natural e sen rozamentos”, destacou Paula Medina.

Non obstante, engade: “un dos retos aos que nos enfrontamos é comunicar e manter unha forte cultura corporativa. O traballo remoto limita o contacto e restrinxe as interaccións sociais. Levamos tempo traballando neste aspecto dende a base e con todo o cadro de persoal. A receptividade e apertura do equipo para desenvolver as súas funcións baixo esta modalidade foi impresionante. Ademais, factores como a conciliación familiar, a redución de viaxes e a redución do gasto en xeral foron determinantes”.

Artículo anterior
Exaprint

Exaprint desbota os mitos sobre o papel e a impresión

Siguiente artículo
wrapping

Los aficionados al wrapping tienen una cita en C!Print