Flúor 2022 converte a Galicia na capital do márketing

Flúor 2022

O congreso Flúor 2022 reúne en Pontevedra a máis de 20 destacados profesionais do sector. A cita, o 9 e 10 de xuño


REDACCIÓN


Nove conferencias, dúas mesas redondas e catro obradoiros visten de gala a Flúor 2022, o congreso de márketing que en menos dun lustro volveuse imprescindible en Galicia e que na súa cuarta edición decidiu superarse cun programa de luxo. Así, máis dunha vintena dos mellores profesionais do márketing dixital e a publicidade do panorama nacional reuniranse en Pontevedra o 9 e 10 de xuño para falar do que saben e lles apaixoa: futuro dixital, estratexias e marcas.


Flúor, cuxa entrada é gratuíta para os socios do Clúster da Comunicación de Galicia, pisa cada vez máis forte porque naceu coa ambición de consolidarse como un referente galego do márketing e a aspiración de ocupar os primeiros postos da clasificación nacional. E repite escenario: celebrarase nun dos edificios máis emblemáticos de Pontevedra, a Sede Afundación, e será retransmitido en streaming.

Horarios

A xornada comezará o día 9, en horario de 9.00 a 14.00 horas e de 16.00 a 19.15 horas. O venres terá lugar entre as 9.30 e 13.45 horas.

Os medios de comunicación especializados terán por primeira vez espazo no foro, que xa é todo un referente

O xoves, o foro arrinca falando de estratexia de marca con Ricardo Tayar, CEO e fundador de Fiat 101, co relatorio Guía de supervivencia CRO; Jess Bardanca, cofundadora de Mexas & CMO, que disertará sobre márketing consciente, e João Brito, exchief marketing officer en Burger King, que falará sobre como lanzar a túa marca ao espazo.

Mesa redonda de medios dixitais

Tamén o xoves, celebrarase unha mesa redonda que contará coa participación dos responsables dalgúns dos diarios especializados máis importantes a nivel nacional. Falamos de Javier Piedrahita (Marketing Directo), Daniel Campo (El Publicista) e Jaime de Haro (Ipmark). A mañá finalizará cunha reflexión sobre a publicidade inspiradora e o futuro dixital, que serán abordados por Tiago Barquinha -country manager de Contagious Portugal- e polo experto Xabi Simó, respectivamente.

Xa pola tarde, Juanjo Amorín (CEO e presidente de Edix) e Sébastien Rouvière (director creativo en DAVID) falarán de novos modelos de negocio. Seguiralle unha mesa de tendencias con Sandra Moreno (Uttopion), Felip Costa, de Unique Dixital-NFT Musicais, e Francisco Álvarez, de Maricoin-Criptomoneda.

A sesión finalizará con Gema Arias, de Kitchen, e o seu relatorio sobre mulleres creativas, e con Juan Pedro Moreno e Javier Senovilla, de Ogilvy, artífices da premiada campaña Lola Flores, de Cruzcampo.

O venres, haberá intervencións de Samuel L. París, de Nasas -o experto disertará sobre o podcast como ferramenta de márketing-, e Pablo Borrás García, de 2bedigital, que falará sobre A oportunidade do metaverso. Patricia Ricon, de Avante Evolumedia, participará falando sobre o banner e o formato ‘mainstream’, e Joan Miró, confundador de Kraz, explicará algunhas claves do data science.

A novidade deste ano chámase speed dating

Así mesmo por primeira vez, o congreso celebrará un speed dating, actividade que consiste en conectar a novos talentos, neste caso da Universidade de Vigo, con posibles empregadores, é dicir, axencias galegas. As axencias que o desexen poderán presentarse nunha intervención duns minutos e indicar os perfís do seu interese. Os mozos, pola súa banda, realizarán tamén un speech que axude ás axencias a coñecer mellor o seu perfil profesional. Será o venres ás 11.00 horas.

As oportunidades que ofrece o metaverso e os novos modelos de negocio, entre os temas dos relatorios


Flúor está organizado polo Clúster da Comunicación de Galicia e Markea e conta como patrocinadores co Concello de Pontevedra, a Xunta de Galicia, a Deputación de Pontevedra, Recados Carmen, Avante Evolumedia, Abanca, Dinahosting, Galicia Calidade, Redegal, Miraveo, Root Café e Asomados. Tamén conta, como colaboradores, con Creatividade Galega, Executivas de Galicia, Dircom, OPC Galicia, Igape e a Associação Portuguesa dúas Profissionais de Marketing.

Artículo anterior
Tendencias

Ponentes de primer nivel en el V Foro de Marketing y Ventas de APD

Siguiente artículo
Atlético Nacional de Medellín

El diseño tras las camisetas de fútbol: Atlético Nacional de Medellín