O Cluster da Comunicación de Galicia organiza a sesión sobre Kibus o próximo 18 de maio
MARÍA EIMIL
Poñer en valor o coidado do medio ambiente e a defensa dunha alimentación sá é o obxectivo de Kibus, unha empresa que conecta a centos de praceiros de 16 mercados de abastos de todo o país cos seus potenciais clientes. De kibusos a praceiros, conectando on e off é o título do novo Afterwork at Home que organiza o Cluster da Comunicación de Galicia. Durante a sesión, todos os interesados poderán escoitar ao xerente de Kibus, Eduardo Sanjurjo.
A charla será o próximo mércores, 18 de maio, entre as 19:30 e as 20:30 horas e o encargado de presentala será o marketing manager en Frinsa, Carlos Silva, que actualmente forma parte de MKT, a Asociación de Marketing en España, e de Markea, a Asociación Galega de Marketing.
De kibusos a praceiros, conectando on e off é o título da sesión que organiza o Cluster da Comunicación de Galicia
Os produtos frescos, do mercado á casa
Producto fresco e de calidade, compra sostible e apoio ao mercado local son as características principais de Kibus, a compañía que leva estes produtos dende o mercado ata a cociña. Todos os interesados en recibir produtos frescos na súa casa poden entrar na páxina web desta compañía, que se encargará de seleccionalos e entregalos na franxa horaria seleccionada. Froitas e verduras, carne, pescado, queixos, embutidos e mesmo flores son algúns dos produtos que están dispoñibles.